U kunt hier de klachtenregeling inzien. Deze klachtenregeling is van toepassing op alle locaties van B-Fysic, inclusief de locaties van het Bekkencentrum.
Het Bekkencentrum is onderdeel van B-Fysic Fysiotherapie. Deze klachtenregeling is van toepassing op alle locaties van B-Fysic, inclusief de locaties van het Bekkencentrum.
U mag er van uitgaan dat al onze medewerkers hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over uw behandeling of de manier waarop uw therapeut of een van onze medewerkers met u omgaat, dan is het goed om dit aan ons kenbaar te maken. Dit geldt ook voor klachten die u heeft over onze organisatie of klachten van niet medische aard over onze therapeuten. Dit is goed voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie, ergotherapie en onze organisatie.
Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met de betrokken therapeut/medewerker of contact op te nemen met de leidinggevende van de betrokken therapeut/medewerker. Ziet u daar tegen op dan kunt u natuurlijk ook de klacht schriftelijk indienen bij het management van B-Fysic.
U kunt het Klachtenformulier opvragen via E-mail vraag@b-fysic.nl of via de telefoon 085-2104910. In dit Klachtenformulier staat precies uitgelegd wat u kunt doen als u de klacht schriftelijk wilt indienen. Uw klacht zal door de klachtenfunctionaris in behandeling genomen worden. U ontvangt uiterlijk 5 werkdagen na verzending bericht van B-Fysic wie uw klacht zal gaan behandelen.
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht door B-Fysic kunt u vervolgens nog een beroep doen op onafhankelijke commissies. Ook dat staat beschreven in het Klachtenformulier.
Als dat niet voldoende antwoord geeft:
Als dat niet voldoende antwoord geeft:
Voor fysiotherapie bij Keurmerk Fysiotherapie, klachtencommissie.
Wij zien klachten als een kans om onze zorg te verbeteren. Laat het ons weten als iets niet goed gaat.